پلاسما جت

پلاسما جت یک فناوری پیشرفته برای سفت کردن و لیفت غیر جراحی پوست است. از این روش برای لیفت غیر جراحی پلک ، پف و کیسه زیر چشم ، سفت شدن پوست گردن و اطراف دهان و همچنین برداشتن خال و زوائد پوستی و زگیل استفاده می شود.

پلاسما جت

پلاسما جت یک فناوری پیشرفته برای سفت کردن و لیفت غیر جراحی پوست است. از این روش برای لیفت غیر جراحی پلک ، پف و کیسه زیر چشم ، سفت شدن پوست گردن و اطراف دهان و همچنین برداشتن خال و زوائد پوستی و زگیل استفاده می شود.

پلاسما جت پلک



 

پلاسما جت برای لیفت پلک

پلاسما جت برای سفت کردن پوست

 

پلاسما جت یک فناوری جدید برای سفت کردن پوست با استفاده از پلاسما برای تحریک و منقبض کردن پوست است و باعث سفت شدن و لیفت آن می شود.

 

پلاسما چیست؟

پلاسما یکی از چهار حالت اصلی ماده است ، سایر حالتها جامد ، مایع و گاز هستند. حالت پلاسما برخلاف سایر حالتها دارای خواصی است.

پلاسما از طریق یونیزاسیون گازهای جوی تشکیل می شود ، این یک گاز یونیزه متشکل از یونها و الکترون ها است که با جداسازی الکترونها از پوسته الکترون اتمهای گاز یا پارگی مولکول (یونیزاسیون) ایجاد می شود.

 

پلاسما چگونه پوست را سفت می کند؟

قطعه دستی پلاسما جت هنگامی که بر روی پوست قرار داده می شود باعث یونیزاسیون می شود و این باعث ایجاد واکنش در بافت ها می گردد. جریان انرژی پلاسما تشکیل کلاژن جدید را تحریک می کند ، ساخت فیبرهای الاستین را القا می کند ، پوست آسیب دیده از آفتاب را بهبود می بخشد ، چین و چروک ها را کاهش می دهد و سطح پوست را صاف می کند.

این روش درمانی شامل برش ، تزریق ، سوزاندن یا از بین بردن پوست یا بافت نیست.

این به ویژه برای کار در مناطق کوچک از پوست که دارای خطوط زیاد است، مانند بالا و پایین چشم ، "خطوط سیگاری" بالای دهان و اطراف ناف بسیار خوب است.

 

درمان با پلاسما جت چقدر درد دارد؟

قبل از شروع عمل از بی حسی موضعی استفاده می شود. بنابراین درد ناشی از درمان باید کم باشد. در طی روند بهبودی می تواند ناراحتی خفیفی ایجاد کند اما برای کمک به تسکین درد می توان از مسکن های بدون نسخه استفاده کرد.

 

آیا جت پلاسما عوارض جانبی دارد؟

عوارض جانبی آنی است و ممکن است شامل تورم و قرمز شدن ناحیه تحت درمان به مدت 2-3 روز باشد. روند بهبودی شامل پوسته پوسته شدن (که باید به طور طبیعی و خود بخود از بین برود) است که دوره ای در طی حدود یک هفته دارد.

درمان ها گاهی اوقات منجر به قرمزی طولانی مدت و تورم می شوند ، در حالی که پوست بهبود یافته است ، این امر بیشتر در صورت درمان پلک یا نواحی نزدیک به چشم دیده می شود. بهبودی کامل برای برخی از افراد تا 7 تا 10 روز طول می کشد.

در صورت نیاز آرایش را می توان به عنوان استتار استفاده کرد اما نباید تا 24 ساعت پس از درمان استفاده شود. نتایج فوری است و طی 2 تا 4 هفته آینده مشهود می گردد.

 

کدام مناطق را می توان با پلاسما جت درمان کرد؟

اکثر مناطق پوست با این روش قابل درمان است، می توان از آن برای خطوط ریز و چروک های صورت و بدن مانند ناحیه فوقانی و تحتانی چشم ، خطوط سیگاری ، خطوط صورت ، اطراف ناف ، ران ها و دکولته استفاده کرد.

همچنین می تواند برای اصلاح رد زخم (از جمله رد آکنه) ، شلی پوست ، رنگدانه بیش از حد ، از بین بردن زوائد پوستی، زگیل و غیره استفاده شود.

 

درمان با پلاسما جت چه مدت طول می کشد؟

درمان نسبتاً کوتاه است، حدود یک ساعت برای آماده سازی ، بی حسی و درمان وقت نیاز داریم.

 

چه کسی درمان پلاسما جت را دربهشت کلینیک انجام می دهد؟

دکتر کاظم محقق یا اپراتور مجرب و حرفه ای ایشان درمان پلاسما جت را انجام می دهد.

 

چگونه می توانم یک جلسه درمان / مشاوره هماهنگ کنم؟

دکتر کاظم محقق ترجیح می دهد قبل از درمان ، برای شما یک جلسه مشاوره هماهنگ شود تا در مورد این درمان بحث گردد.

وی در طی 30 دقیقه مشاوره نگرانی های شما را ارزیابی کرده و در صورت مناسب بودن، این روش درمانی را به شما پینهاد می دهد. وی در مورد درمان با شما صحبت خواهد کرد و آنچه را که باید انتظار داشته باشید و هزینه آن را به شما اعلام می کند.

 

برای رزرو وقت مشاوره لطفاً با شماره 44219771-021 تماس بگیرید تا وقت مورد نظر برای شما اختصاص داده شود.

 

هزینه درمان پلاسما جت در بهشت کلینیک چقدر است؟

با توجه به نوسانات قیمظت، هزینه ها به دلار آورده می شود

بلفاروپلاستی غیر جراحی:

75 دلار برای 3 جلسه

 

خطوط پشت لب:

50 دلار برای 3 جلسه

 

پلاسما جت بینی:

50 دلار برای 3 جلسه

 

از بین بردن ضایعات پوستی به عنوان مثال زوائد پوستی ، خال و زگیل

از 10 دلار