پلاسما جت

پلاسما جت یک فناوری پیشرفته برای سفت کردن و لیفت غیر جراحی پوست است. از این روش برای لیفت غیر جراحی پلک ، پف و کیسه زیر چشم ، سفت شدن پوست گردن و اطراف دهان و همچنین برداشتن خال و زوائد پوستی و زگیل استفاده می شود.

پلاسما جت

پلاسما جت یک فناوری پیشرفته برای سفت کردن و لیفت غیر جراحی پوست است. از این روش برای لیفت غیر جراحی پلک ، پف و کیسه زیر چشم ، سفت شدن پوست گردن و اطراف دهان و همچنین برداشتن خال و زوائد پوستی و زگیل استفاده می شود.

تزریق بوتاکس ضد چروک

 


 

بنابراین ، مراقبت از پوست گران قیمت دیگر باعث خرد شدن خردل نمی شود و این خطوط اخم آزار دهنده (یا آیا پا کلاغ های شما هستند؟) شروع به پایین آوردن شما می کنند.

تزریق بوتاکس به همین دلیل در بهشت کلینیک بسیار محبوب است.

خیلی ساده ، نتایج می توانند بسیار جذاب باشند! ما برای مشتریانمان نتایج زیبایی می گیرم و هدف همیشه این است که شما را سرحال و خوب جلوه دهیم. ما قطعاً نمی خواهیم چهره ای یخ زده داشته باشید یا عجیب به نظر برسید.

خطوط و چین و چروک ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد و گاهی به طور کامل از بین می رود ، اما برای بیشتر مشتریان ما ، افزایش اعتماد به نفس است که بیشترین تفاوت را ایجاد می کند. این مواردی است که باید شما را به هیجان بیاورد و دقیقاً به همین دلیل است که من کار خود را دوست دارم.

در جلسات محل کار احساس خودآگاهی کمتری دارید

احساس جذابیت دوباره به عنوان یک زن و نه فقط مادر

احساس انگیزه دارید که هر روز به عنوان بهترین خود روبرو شوید

ما می فهمم که شما فقط می خواهید دوباره روشن و خوب به نظر برسید.

و ما می دانم که شما وقت و انرژی لازم برای نگرانی در مورد پوست خود را ندارید و دقیقاً از همین طریق می توانم به شما کمک کنم. از طریق اینکه شما را قادر می سازد تا با ظاهر و احساس خود در پوست صلح کنید.

چرا شاید برای بازگرداندن درخشش خود به چیزی بیش از مراقبت از پوست نیاز داشته باشید:

عوامل مختلف باعث ایجاد خطوط صورت می شوند. این فقط مربوط به تغییرات سلولی در اعماق پوست ، یا کاهش کلاژن یا آسیب ناشی از رادیکال های آزاد از خورشید و محیط نیست. همچنین این انقباضات مکرر عضلانی از اخم ، چشمان شکم یا بالا بردن ابرو است که باعث ایجاد و چین و چروک پوست می شود ، و به تدریج منجر به تشکیل خطوط صورت می شود. بوتاکس یک روش سریع 10 دقیقه ای است (بله ، فوق العاده سریع است) که در زیر سطح پوست کار می کند و فعالیت عضلانی زیربنایی را که باعث ایجاد اخم ، خطوط کلاغ و خطوط پیشانی می شود ، به طور موقت کاهش می دهد ، نتیجه

پوستی صاف تر.

اگر قبلاً تحقیق خود را انجام داده اید و آماده هستید تا بفهمید برای تزریق بوتاکس مناسب هستید ، می توانید اولین قدم را بردارید و مشاوره اولیه خود را در اینجا رزرو کنید.

نتایج طبیعی کاملاً ممکن است.

شما نمی خواهید متفاوت ، عجیب و غریب یا یخ زده به نظر برسید و خدا را شکر برای آن. فشار زیادی روی همه ما وجود دارد تا به طریقی خاص نگاه کنیم و من یک جهنم بزرگ به آن مزخرفات کمال می گویم (به هر حال وجود ندارد). اصلاحات کوچک طبیعی همان چیزی است که سالم و بهترین به نظر می رسد. همه ما زیبا هستیم و باید از فردیت خود محافظت کنیم و به آن افتخار کنیم. آیا شما فقط از روشی که بسیاری از مشاهیر تلویزیون واقعیت شروع به داشتن "ظاهر" مشابه می کنند متنفر نیستید؟ خیلی ناراحت کننده است. ما نمی توانیم روند پیری را متوقف کنیم ، اما می توانیم آن را کاهش دهیم و از آنچه به دست آوردیم ، بدون تغییر در شکل ظاهری ، بهترین نتیجه را بگیریم. شما 100٪ لیاقت این را دارید که در پوست خود احساس غرور و خوشبختی کنید و با دانستن این که به دنبال مطلق ترین حالت خود هستید در نیمه راه رسیدن به آن عامل احساس خوب خوب هستید.

 

بوتاکس اغلب برای پیشگیری استفاده می شود.

منتظر نمانید تا خطوطی که از آنها متنفرید بیش از حد عمیق باشد تا بتوان آنها را به درستی درمان کرد ، به وبلاگ ما در اینجا نگاه کنید که کمی بیشتر در این مورد صحبت می کند ، اما اگر در مکانهایی خطوطی دارید که دوست ندارید ، ممکن است کمی بوتاکس باشد می تواند به شما کمک کند ، یک روز دیگر را از دست ندهید و احساس نمی کنید بهترین خودتان هستید! بسیاری از مشتریانمان آرزو می کنند که نه تنها به دلیل همه توصیه های پیشگیری و مراقبت از پوست ، بلکه به این دلیل که "کار کمتری" لازم بوده است و بعضی از مناطق پوست آنها خیلی بهبود نمی یابد ، آرزو می کنند که کمی زودتر به دیدن من بیایند. حالا بدون رفتن زیر چاقو. بعنوان نکته حائز اهمیت در این مورد ، اگر فکر نمی کنم شما آماده باشید یا به بوتاکس نیاز دارید ، به شما می گوییم و البته ، لطفاً فقط به سیاست بالای 30 سال خود احترام بگذارید. در زیر تمام سوالاتی که مرتباً در مورد تزریق بوتاکس از ما پرسیده می شود وجود دارد. اگر به چیز دیگری احتیاج دارید ، یک خط بریزید. شما همچنین می توانید برگه حقایق مرا بارگیری کنید ‘ده مورد برتر بوتاکس‘ که بسیاری از گفته های مربوط به تزریق بوتاکس را روشن می کند ، می توانید برای نسخه خود اینجا ثبت نام کنید و مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.

شما می توانید نمونه های بیشتری از کارهای ما و نتایج طبیعی را که برای مشتریانمان به دست می آورم در پروفایل های شبکه های اجتماعی من مشاهده کنید.

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یکی از نامهای تجاری فراوان پروتئین نوروتوکسیک به نام سم بوتولینوم است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. این پروتئین در داروهای زیبایی برای درمان برخی از خطوط و چین و چروک های متوسط ​​تا شدید استفاده می شود. در این روش ها از مقدار کمی سم بوتولینوم رقیق استفاده می شود که آرامش کنترل شده عضلات را امکان پذیر می کند. اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس و نحوه کار آن را می توانید در اینجا در یکی از وبلاگ های من بخوانید.

بوتاکس برای چه استفاده می شود؟

در عمل زیبایی / زیبایی ، بوتاکس برای شل کردن موقت ماهیچه ها استفاده می شود و میزان انقباض عضله را محدود می کند. با این کار ، پوست بالا صاف تر شده و ظاهر کمتری دارد. معمولاً برای کاهش یا از بین بردن خطوط و چین و چروک های ناشی از اخم ، پوزخند یا انواع دیگر بیان ، روش های درمانی به یک سوم بالایی صورت و اطراف چشم انجام می شود. سه منطقه معروف برای درمان معمولاً گلابلا (خطوط اخم) ، پیشانی و اطراف چشم (پنجه کلاغ) است. بسته به شما به صورت جداگانه و دوز مصرفی ، پاسخ به درمان می تواند از شل شدن جزئی عضله برای حداقل حرکت یا آرامش کامل برای حرکت بسیار کم متفاوت باشد. بوتاکس همچنین برای درمان تعریق بیش از حد در زیر بازوها استفاده می شود ، معروف به هایپرهیدروز - بوتاکس بر میزان سبوم تولید شده و در نتیجه تعریق کمتری اثر می گذارد. این یک روش بسیار مثر است و مشتریان من نتایج بسیار خوبی می بینند که واقعاً زندگی آنها را به طرز گسترده ای مثبت تحت تأثیر قرار می دهد. بوتاکس همچنین در پزشکی برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند پلک زدن کنترل نشده ، چانه سنگفرش شده ، تنبلی چشم ، دندان ساییدن و موارد دیگر استفاده می شود!

بچه بوتاکسBabyBotox  چیست؟

این اصطلاحی است که برای بوتاکس پیشگیرانه یا بوتاکس در یک منطقه به افراد جوانتر استفاده می شود - مقادیر کمتری بوتاکس تزریق می شود تا ظاهر صاف داشته باشد و از ایجاد خطوط و چین و چروک جلوگیری کند.

HIMtox  چیست؟

این اصطلاحی است که گاهی اوقات برای مردانی که بوتاکس دارند استفاده می شود. مردان معمولاً به دلیل داشتن عضلات ضخیم تر ، به دوز بیشتری بوتاکس نیاز دارند.

قیمت بوتاکس:

بوتاکس در هر منطقه شارژ می شود و شامل قرار ملاقات بررسی:

یک منطقه – 200 هزار تومان

دو منطقه – 350 هزار تومان

سه منطقه – 500 هزار تومان

هایپر هیدروز - 500.00 تومان

 

بوتاکس چگونه کار می کند؟

وقتی سم بوتولینوم (بوتاکس) به عضلات کوچک صورت تزریق می شود ، تکانه های عصبی به طور موقت مسدود می شوند. با انسداد تکانه های عصبی ، عضله به طور موقت نمی تواند مانند قبل منقبض شود ، به این معنی که چین و چروک های پویا نمی توانند روی پوست بالا ایجاد شوند. این باعث می شود که پوست صورت بیش از حد نرم ، صاف و جوان تر به نظر برسد. چه کسی می تواند تزریق بوتاکس را تجویز و تجویز کند؟

بوتاکس درمانی فقط یک نسخه پزشکی است و باید توسط یک پزشک واجد شرایط (یا پزشک ، دندانپزشک یا پزشک مستقل پرستار) تجویز شود. همچنین باید توسط شخصی انجام شود که مشاوره را انجام داده و نسخه را نوشته است.

چه کسی می تواند تزریق بوتاکس انجام دهد؟

اگر پزشکان متخصص خود را مناسب بدانند و منع مصرف ندارند ، بوتاکس رسمی می تواند برای درمان زنان و مردان بین سنین 18 تا 65 سال استفاده شود. با این حال ، من در عمل بیش از 30 سال سیاست دارم. شما میتوانید اینجا درباره ی آن بخوانید.

چه کسی نمی تواند تزریق بوتاکس انجام دهد؟

مادران باردار یا شیرده. افراد مبتلا به عفونت در محل های پیشنهادی تزریق. افرادی که قبلاً نسبت به تزریق بوتاکس واکنش بدی نشان داده اند. افرادی با مشکلات عضلانی یا عصبی یا بیماری های مزمن که بر روی ماهیچه ها تأثیر می گذارند ، مانند میاستنی گراویس ، سندرم ایتون-لمبرت یا کسانی که قبلاً CVA داشته اند (حادثه عروقی مغز)

چه چیزی در درمان بوتاکس نقش دارد؟

در ابتدا شما به یک مشاوره کامل نیاز خواهید داشت (که می توانید در اینجا ترتیب دهید) و اگر برای درمان مناسب هستید ، بوتاکس برای شما تجویز می شود. شما در یک محیط بهداشتی و ایمنی بالینی تحت درمان قرار خواهید گرفت. از شما خواسته می شود روی یک کاناپه بنشینید و راحت باشید. پوست شما آماده و تمیز می شود و تزریقات ریز در مناطق مورد نیاز انجام می شود. به شما مشاوره و مراقبت های پس از مراقبت داده می شود که در مورد درمان چه انتظاراتی داشته باشید. سپس می توانید به فعالیت های عادی خود برگردید. شما می توانید دقیقاً آنچه را که برای آمپول بوتاکس به من مراجعه می کنید اینجا بخوانید.

بعد از درمان چه کاری باید انجام دهید؟

برای جلوگیری از عفونت در محل تزریق باید به مدت 24 ساعت از مالیدن ، لمس یا استفاده از مواد آرایشی در نواحی تزریق شده خودداری کنید. برای اطمینان از باقی ماندن بوتاکس در محل تزریق ، توصیه می کنم از انجام هرگونه ورزش ، الکل ، حمام بخار ، سونا - هر چیزی که جریان خون اضافی را به صورت شما ترغیب می کند ، خودداری کنید. من از مشتریانم می خواهم به مدت دو هفته از انجام هرگونه صورت درمانی یا ماساژ اجتناب کنند. در صورت ایجاد کبودی ، می توانید کرم زینک استفاده کنید. پاراستامول را می توان برای درد خفیف ، بعد از عمل مصرف کرد ، اما این معمولاً غیرضروری است.

چه زمانی نتایج را پس از تزریق بوتاکس مشاهده خواهم کرد؟

نتایج معمولاً خیلی زود پس از درمان مشاهده می شود و اثرات آن پس از 3-5 روز شروع می شود. اثر کامل بعد از 2-3 هفته مشاهده می شود ، این زمانی است که من برای اطمینان از موفقیت در رسیدن به نتایج عالی و خوشحالی شما یک قرار ملاقات بررسی را ارائه می دهم.

بوتاکس چه مدت دوام می آورد؟

اگر نتایج را دوست دارید ، معمولاً اقدامات لازم است هر 3-6 ماه تکرار شود. آزمایش های بالینی نشان می دهد افرادی که در طول سال اول (به طور مثال هر سه ماه) به طور منظم درمان می شوند ، پس از این فقط به درمان های دو ساله نیاز دارند. چه مدت طول می کشد برای همه متفاوت است و به توده عضلانی و سبک زندگی شما بستگی دارد ، به عنوان مثال اگر یک دونده منظم هستید - بوتاکس شما به دلیل تمرین ضربه ای زودتر محو می شود.

آیا هنوز حالت چهره ام باقی مانده است؟

بوتاکس برای کمک به رفع خطوط و چین و چروک های پوستی استفاده می شود ، هنوز هم باید برای بیان حرکت داشته باشید. در طول مشاوره ، تاثیری که می خواهید مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و برای اطمینان از نتیجه ای که امیدوارید ، درمان تغییر می کند. به یاد داشته باشید عمل بوتاکس شل کردن عضلات است بنابراین حرکت کاهش می یابد.

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

تزریق بوتاکس صدمه ای نمی زند اما برخی از افراد نیش کمی دارند. از بهترین سوزن ها برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی استفاده می شود. به طور کلی مردم هیچ دردی را تجربه نمی کنند. اغلب به من می گویند من یک تزریق کننده بسیار ملایمی هستم ، که باید به شما اطمینان دهد. می توانید اطلاعات بیشتر در این مورد را در وبلاگ من در اینجا بخوانید.

آیا بعد از تزریق بوتاکس کبود خواهید شد؟

صادقانه بگویم ، اگر هرگز سوزنی درگیر شود ، همیشه خطر کبودی وجود دارد. بسیاری از مشتریان من کبود نمی شوند اما من هرگز قول نمی دهم که کبودی نخواهی خورد. خطر کبودی پس از عمل برای افرادی که دارای اختلالات لخته شدن خون مانند هموفیلی هستند و افرادی که از داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین ، هپارین ، آسپرین و داروهای ضد التهاب استفاده می کنند ، افزایش می یابد. بعضی از داروهای گیاهی مانند جینکو بیلوبا ، و ویتامین E بعضی اوقات توصیه می شود قبل از درمان قطع شود. این در طول مشاوره شما مورد بحث قرار خواهد گرفت.

روش بوتاکس چه مدت طول می کشد؟

من برای مشاوره اولیه شما 30 دقیقه وقت در نظر می گیرم ، اگر و اگر شما برای عمل واقعی برگردید ، این کار خیلی سریع است و پس از تکمیل فرم رضایت کوتاه در عرض چند دقیقه به پایان می رسد.

عوارض جانبی بوتاکس چیست؟

همانطور که در تمام روش ها و داروها عوارض جانبی نیز وجود دارد ، به همین دلیل مهم است که اعتماد خود را به یک پزشک متخصص پزشکی برسانید - آنها این خطرات را می دانند و درک می کنند و در صورت امکان از آنها اجتناب می کنند و در صورت بروز هر گونه عوارض نامطلوب قادر به مقابله هستند. بوجود می آیند ، که بسیار نادر است. عوارض جانبی کوتاه مدت: اکثر افراد هیچ عارضه جانبی را تجربه نمی کنند ، با این حال مانند هر تزریق ، همیشه خطر کبودی ، قرمزی ، ناراحتی جزئی یا تورم در محل تزریق وجود دارد. اگر هر یک از این موارد اتفاق بیفتد ، اغلب کوتاه مدت است و با کمپرس سرد و تسکین درد خفیف مانند پاراستامول می توانید آن را تسکین دهید. عوارض جانبی طولانی مدت: بوتاکس در حال حاضر در بیش از 70 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد و هزاران هزار عمل انجام شده است و تاکنون هیچ مدرکی در مورد نگرانی های ایمنی طولانی مدت در استفاده از آن در مواد آرایشی وجود ندارد. این به این دلیل است که از چنین دوز کمی استفاده می شود.

آیا تزریق بوتاکس بی خطر است؟

بوتاکس دارای سابقه ایمنی بسیار خوبی است و بیش از 20 سال در پزشکی و بیش از 15 سال در مواد آرایشی استفاده می شود. این دارو به یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین درمان های زیبایی در اطراف تبدیل شده است. بنابراین ، بله بوتاکس بی خطر است! اگر باور نکنم که این درست است 100٪ آن را پیشنهاد نمی کنم.

خطرات بوتاکس چیست؟

گاهی اوقات ، درمان ممکن است باعث شل شدن گروه های عضلانی اطراف شود و باعث افتادگی ابرو یا پلک های موقت شود. این ممکن است چند هفته طول بکشد اما با گذشت زمان برطرف می شود. پرهیز از این امر همیشه در اولویت من است و من در این مورد با شما در مشورت صحبت خواهم کرد.

مانند هر دارویی ، ممکن است یک واکنش آلرژیک رخ دهد ، اما این بسیار نادر است ، در واقع من هرگز کسی را نمی دانستم که به تزریق بوتاکس واکنش نشان دهد. اگر کسی هستید که به چندین آلرژی مبتلا هستید ، من ریسک نمی کنم.

برعکس ، ممکن است برخی مزایای ناخواسته در برخی افراد مانند کاهش سردردهای تنشی به دلیل شل شدن عضلات پیشانی وجود داشته باشد.

قبل از اینکه بتوانم تزریق بوتاکس را تجویز و تجویز کنم تا اطمینان حاصل شود که شما از شرایط مناسب برخوردار هستید و می توانیم نتایج دلخواه شما را کسب کنیم ، شرکت در یک مشاوره کامل با من در بهشت کلینیک من در بسیار مهم است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد