پلاسما جت

پلاسما جت یک فناوری پیشرفته برای سفت کردن و لیفت غیر جراحی پوست است. از این روش برای لیفت غیر جراحی پلک ، پف و کیسه زیر چشم ، سفت شدن پوست گردن و اطراف دهان و همچنین برداشتن خال و زوائد پوستی و زگیل استفاده می شود.

پلاسما جت

پلاسما جت یک فناوری پیشرفته برای سفت کردن و لیفت غیر جراحی پوست است. از این روش برای لیفت غیر جراحی پلک ، پف و کیسه زیر چشم ، سفت شدن پوست گردن و اطراف دهان و همچنین برداشتن خال و زوائد پوستی و زگیل استفاده می شود.

راهنمای پیدا کردن بهترین دکتر بوتاکس



بهترین دکتر بوتاکس


بوتاکس: همه به آن مبتلا می شوند ، اما هیچ کس در مورد آن صحبت نمی کند. کدام یک جای تأسف دارد زیرا الف) فرهنگ شرمندگی زیاد است؟ و ب) کمبود اطلاعات منجر به عدم یخ زدگی خوب ، بسیار بد صورت و اتلاف وقت می شود و آرزو می کند که ابروها دوباره یکدست شوند. به همین دلیل است که من از چهار دکتر متخصص در این زمینه خواستم که در مورد ماندگاری بیشتر بوتاکس ، چگونگی جلوگیری از تغییر شکل ، نکاتی برای به حداقل رساندن کبودی و سایر موارد خوب ، جلوگیری کنم. در اینجا معامله واقعی در مورد تمام سوالات شما در مورد تزریق بوتاکس وجود دارد:



"همیشه بهتر است کمتر از آنچه فکر می کنید به" نیاز "بدست آورید ، سپس اگر بعداً تصمیم گرفتید بیشتر بخواهید ، برای پیگیری بازگردید. من هرگز نمی خواهم کسی در این کار زیاده روی کند. ”دکتر پوئل جارود فرانک ، متخصص زیبایی پوست توصیه می کند.

آیا خم شدن به جلو یا سوار شدن به هواپیما باعث بهم ریختن بوتاکس من می شود؟

دکتر الیزابت تانزی ، متخصص پوست ، گفت: "آنها معمولاً به مردم می گفتند که چهار ساعت دراز نکشید یا یک روز سوار هواپیما نشوید." "همه این مشکلات رفع شده است. پایین آوردن سر کاملاً خوب است ، آرایش کردن روی منطقه هم خوب است - انجام همه کارها خوب است. "

چگونه می توانم خطر کبودی را کاهش دهم؟

زبانه های پایین آرنیکا (شاید): ممکن است آرنیکا کمک کاملاً طبیعی برای کبودی و تورم داشته باشد ، بنابراین بسیاری از پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند که آنها را برای چند روز قبل و بعد از درمان مصرف کنند. دکتر فرانک می افزاید: "هیچ مطالعه خوبی برای تأیید اثر بخشی آن انجام نشده است ، اما بسیاری از مردم به آنها قسم می خورند ، و تا زمانی که شما آلرژی نداشته باشید ، مطمئناً نمی توانند صدمه ببینند."

دکتر تنزی توصیه می کند: "من به بیمارانم می گویم که ترجیح می دهم در روز درمان ورزش نکنند." "نه به این دلیل که برای بوتاکس خطرناک یا مضر است ، بلکه به این دلیل که خطر کبودی آنها را افزایش می دهد"

همچنین اگر می توانید از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید: همه پزشکان می گویند که آنها به بیماران خود می گویند که از آسپرین ، Motrin ، Aleve ، ایبوپروفن ، مکمل های روغن ماهی و امگا 3 به مدت یک هفته قبل از ورود به بدن خودداری کنند - در صورت امکان همه آنها را نازک می کنند خون ، که احتمال کبودی را بیشتر می کند.

آیا راهی برای دوام بیشتر بوتاکس من وجود دارد؟

شاید - دکتر تانزی می گوید مطالعات نشان می دهد که حرکت دادن عضلاتی که تازه تزریق کرده اید ممکن است در واقع باعث ماندگاری بیشتر بوتاکس شود. به عنوان یک پاداش ، ایجاد دسته ای از چهره های عجیب و غریب در حالی که از مطب دکتر برمی گردید احتمالاً به شما کمک می کند تا از تعامل با کسی جلوگیری کنید.

آیا زاویه "بهتری" برای تزریق بوتاکس توسط بوتاکس وجود دارد؟

دکتر استفورد برومند ، جراح پلاستیک می گوید: "زاویه تزریق فقط در اطراف چشم بسیار مهم است ،" شما یک تزریق بسیار سطحی می خواهید ، فقط به سختی در زیر پوست ، "دکتر دیوید کولبرت متخصص پوست موافق است:" اگر واقعا تزریق سطحی کنید ، احتمال کمتری وجود دارد که کبودی را مشاهده کنید. "و تنها راه برای رسیدن به سختی زیر پوست این است که وارد یک زاویه شوید. بنابراین اگر برای مشاوره در مورد پای کلاغ ها مراجعه کرده اید و دکتر می گوید بوتاکس را دقیقاً به همان روش در هر ناحیه صورت تزریق می کند ... خوب ، شاید به دنبال پزشک دیگری باشید.

همچنین اطمینان حاصل کنید که پزشک در زیر نور کم نور پزشکی که شما را تحت درمان قرار نمی دهد ، شما را معالجه نمی کند. دکتر کولبرت هشدار می دهد: "شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که نور خوبی و درخشان دارید ، بنابراین می توانید همه رگهای کوچک زیر پوست را ببینید و از آنها جلوگیری کنید."

واقعاً چه مقدار بوتاکس باید استفاده کنید؟

ظاهراً خیلی کمتر از معاملات گروپون پیشنهاد شده است. اکثر پزشکان گفتند ، اگرچه واحدهای واقعی بیمار به بیمار دیگر متفاوت است ، اما آنها به طور کلی در بیماران جوان تر (کسانی که در بیست و سی سالگی هستند) از بوتاکس بسیار سبک استفاده می کنند و به طور کلی هرگز دست سنگین ندارند. یک پزشک ممکن است در ابتدا از 10 واحد در پیشانی کسی استفاده کند ، زیرا عضلات بیماران جوان حتی در دوزهای پایین واکنش بسیار خوبی نشان می دهند. به این ترتیب ، پیشانی شما هنوز به طور طبیعی حرکت می کند ، اما عضلات به طور مناسب شل می شوند.

اگر نگران به نظر رسیدن غیرطبیعی هستید ، پزشکان همه توافق کردند که مهمترین کار این است که یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک مجوز پیدا کنید ، قبل از اینکه عمل را ادامه دهید ، برای مشاوره بروید و صریحاً به دکتر بگویید که برای شما ، کمتر بیشتر است اگر آنها هنوز در آن مرحله گوش نمی دهند ، باید بروید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد