پلاسما جت

پلاسما جت یک فناوری پیشرفته برای سفت کردن و لیفت غیر جراحی پوست است. از این روش برای لیفت غیر جراحی پلک ، پف و کیسه زیر چشم ، سفت شدن پوست گردن و اطراف دهان و همچنین برداشتن خال و زوائد پوستی و زگیل استفاده می شود.

پلاسما جت

پلاسما جت یک فناوری پیشرفته برای سفت کردن و لیفت غیر جراحی پوست است. از این روش برای لیفت غیر جراحی پلک ، پف و کیسه زیر چشم ، سفت شدن پوست گردن و اطراف دهان و همچنین برداشتن خال و زوائد پوستی و زگیل استفاده می شود.

جوانب مثبت و منفی لیزر موهای زائد


آیا لیزر روش مناسبی برای از بین بردن موهای زائد است؟

بیایید در مورد جوانب مثبت و منفی لیزر موهای زائد صحبت کنیم. حقیقت این است که ، وقتی نوبت به از بین بردن موهای بدن می رسد ، گزینه هایی پیش رو دارید - و می خواهید همه آنها را قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید. می توانید همه چیز را به سرعت بتراشید ، اما در طی چند روز مو دوباره رشد می کند. کرم های موبر در چند دقیقه موها را حل می کنند ، اما تمایل دارند بوی شبیه سگ مرطوب را با بنزین ببوسند. اگر می خواهید موهای زائد دقیق تری حذف شود ، ممکن است اپیلاسیون یا شکر را در نظر بگیرید که باعث ریزش مو در ریشه می شود. موها هفته ها دوباره رشد نمی کنند ، اما اپیلاسیون یک روند دردناک است و وقتی موها دوباره رشد می کنند ، مانند جهنم خارش می یابند.

گزینه های طولانی تر دیگری مانند الکترولیز وجود دارد. الکترولیز با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف وارد شده در هر فولیکول مو ، جریان الکتریکی را برای از بین بردن فولیکول مو ارسال می کند. اگر فکر می کنید به نظر دردناک می رسد ، حق با شماست و یک جلسه وقت گیر است.

و این ما را به لیزر موهای زائد می رساند ، یک گزینه محبوب نیمه دائمی برای از بین بردن موهای زائد که به فولیکول مو آسیب می رساند تا رشد مو را به حداقل برساند.  "لیزر موها را به طور انحصاری با تمرکز روی سلولهای رنگی موجود در فولیکول مو تشخیص می دهد." هنگامی که ملانین موجود در مو مورد هدف قرار گرفت ، لیزر تا انتها باعث ریزش فولیکول و ریشه مو می شود. بعد از چند جلسه می توانید تیغ خود را دور بریزید و قرارهای موم خود را لغو کنید. اما قبل از اینکه در اولین جلسه خود ثبت نام کنید (که یکی از جلسات دیگر خواهد بود) ، ما نکات مثبت و منفی حذف لیزر موها را برطرف کرده ایم.


جوانب مثبت چیست؟


    در حالی که لیزر موهای زائد برای همیشه از شر موها خلاص نمی شود (فقط الکترولیز برای حذف موهای دائمی مورد تأیید FDA است) ، رشد مو را به شدت کاهش می دهد - تا حدی که می توانید به طور کلی اصلاح را متوقف کنید.

    شما می توانید آن را در هر قسمت از بدن انجام دهید ، و دستگاه می تواند مکان های بزرگ را به سرعت پوشش دهد. ساق پا ، پشت ، زیر بغل ، خط بیکینی ، معده ، صورت ... در مکان هایی که می توانید لیزر موهای زائد انجام دهید محدودیتی وجود ندارد.

    وقتی نوبت به سطح درد می رسد ، لیزر موهای زائد بین اصلاح (بدون درد) و اپیلاسیون (جهنم مقدس که به درد شما می خورد) می افتد. این تکنسین ها برای کمک به بی حس شدن محل قبل و بعد از لیزر درمانی از یخ استفاده می کنند. چارلز می گوید ، همچنین به تدریج با ادامه درمان ها و ریز شدن موها دردناک می شود.

چه معایبی دارد؟

    این یک فرآیند طولانی است. یک جلسه لیزر موهای زائد در زیر بغل کمتر از یک دقیقه طول می کشد. با این حال ، برای دیدن نتایج واقعی چند جلسه طول می کشد (بسته به اندازه منطقه بین سه تا هشت) ، و به طور کلی باید شش هفته بین درمان ها صبر کنید.

    گران است. اگر مبلغی را که در طول زندگی خود برای تیغ یا جلسات موم بیکینی هزینه می کنید جمع کنید ، ممکن است 200 تا 400 دلار برای هر جلسه لیزر موهای زائد ارزش داشته باشد. شما می توانید لیزر موهای زائد را به عنوان یک سرمایه گذاری زیبایی در نظر بگیرید.

    از آنجا که تضاد بین رنگ پوست و رنگدانه موجود در فولیکول مو همان چیزی است که به لیزر اجازه می دهد تا به راحتی هدف را هدف قرار دهد ، لیزر موهای زائد در پوست روشن با موهای تیره و بدتر در پوست های تیره بهتر عمل می کند. "در بیمارانی که رنگ پوست تیره دارند ، پوست غنی از رنگدانه برای توجه لیزر با فولیکول مو رقابت می کند." این به این معنی نیست که برای انواع پوست تیره امکان پذیر نیست ، اما شما می خواهید مطمئن شوید که بعضی از لیزرها مانند Nd: YAG در تشخیص مو و پوست در انواع پوست بهتر عمل می کنند.

    اگر توسط یک تکنسین آموزش ندیده انجام شود ، لیزر موهای زائد می تواند باعث سوختگی یا زخم روی پوست شود. متأسفانه ، روش های صدور مجوز  متفاوت است و گاهی اوقات هیچ الزامی وجود ندارد. مراقب "مراکز لیزر" باشید و مطمئن شوید که تکنسین لیزر شما مجاز به انجام این روش شده است. حتی پزشکانی که می خواهند درمان های لیزر موهای زائد را انجام دهند ، نیاز به آموزش بیشتر دارند. "لیزر درمانی در دانشکده پزشکی آموزش داده نمی شود ، بنابراین پزشکانی که لیزر درمانی می کنند نیز نیاز به آموزش و تأیید دارند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد